FAQ

W jakich godzinach mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta Payless?

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu: 571 029 040 oraz adresem mailowym: kontakt@payless.pl

Czy pracownik Biura Obsługi Klienta może złożyć za mnie zamówienie?

Pracownik Biura Obsługi Klienta nie ma możliwości przyjęcia zamówienia w imieniu Klienta. Wszystkie zamowienia przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez samodzielne przeprowadzenie zakupu na stronie sklepu.  

Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu?

Podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się.

Nie otrzymałem kodu za zapis do newslettera. Co mam zrobić?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu SPAM. 

Kod rabatowy nie działa. Jakie mogą być tego przyczyny?

Sprawdź, czy kod rabatowy został wpisany poprawnie (brak spacji, takie same znaki).
Pamiętaj również, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności oraz działają tylko na wybrane produkty. 

Nie mogę zalogować się do konta. Co mam zrobić?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła – prosimy kliknąć w link „przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontak.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie dostępne są poniższe opcje płatności:

płatność online: przedpłata zamówienia przez system transakcyjny AutoPay.
kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
przelewem tradycyjnym.