Gdzie tkwi magia Black Friday?

2024-11-06 15:16:00
Gdzie tkwi magia Black Friday?

Black Friday, obchodzony co roku w ostatni piątek listopada, stał się świętem zakupów. Konsumenci czekają z niecierpliwością na ten dzień, aby upolować swój wymarzony produkt, który często w cenie regularnej jest nieosiągalny.

Czarny Piątek charakteryzuje się dużą obniżką cen na produkty, które kupują ludzie szukający okazji. Sklepy są objęte rabatami, które sięgają nawet 70-90%, co jest dla wielu osób silnym bodźcem do zakupów. Jeszcze kilka lat temu zauważyć można było, że trend ten dotyczy wyłącznie sklepów online, a aktualnie coraz częściej zniżki na towary oferują również sklepy stacjonarne.

Wiele osób wykorzystuje Black Friday, aby wcześniej kupić prezenty świąteczne i noworoczne. Dzięki zakupom tego dnia można naprawdę wiele zaoszczędzić. Sklepy muszą się odpowiednio zatowarować aby asortyment był bogaty i spełniał oczekiwania Klientów. Sklepy często wprowadzają też limitowane produkty lub oferty dostępne wyłącznie podczas Black Friday. Rzadkość tych produktów lub atrakcyjna cena powodują, że ​​wiele osób nie chce przegapić okazji.

Czarny piątek to dzień ekscytacji i działań, co psychologicznie motywuje ludzi do decyzji zakupowych. Odczuwają presję czasu, przez możliwość skorzystania wyłącznie z jednorazowych ofert, co zwiększa ich udział w zakupach.

Łatwe zakupy internetowe sprawiły, że coraz więcej osób robi zakupy nie wychodząc z domu. Podczas Black Friday staje się to jeszcze bardziej atrakcyjne, gdyż nie ma przesłanek, że sklep zostanie zamknięty tak jak to w przypadku sklepu stacjonarnego. Dzięki temu, więcej osób może skorzystać ze zniżek oferowanych podczas Black Friday.

Przed tym ważnym dniem ogromnych promocji i rabatów sprzedawcy przygotowują liczne kampanie reklamowe, które angażują i budują oczekiwanie, co jeszcze mocniej wpływa na walkę o Klienta. Media, reklamy i e-maile przypominające o nadchodzących okazjach wychodzą już od początku listopada.

Black Friday to wyjątkowy dzień, który pozwala na zakup produktów w atrakcyjnych cenach i skorzystanie z ekskluzywnych ofert produktów. Dzięki promocjom, presji czasu i wszechobecnym kampaniom marketingowym, klienci są bardziej skłonni do zakupów – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Już niedługo w naszym sklepie uruchomimy kod rabatowy, który będzie działał na Black Friday, już dzisiaj można wrzucić do koszyka asortyment, a kod rabatowy wpisać później. Cała oferta jest dostepna TUTAJ.

Autor:Agata Kisło-Sulkowska